Mariah Carey anuncia que pateix trastorn de bipolaritat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista estatunidenca Mariah Carey ha reconegut que pateix trastorn de bipolaritat des del 2001, però ha decidit fer-ho públic perquè, tal com ha dit ella en una entrevista per a la revista People: «tinc l’esperança que puguem arribar a un lloc on s’elimini l’estigma a les persones que passen per alguna cosa com això. Pot ser increïblement aïllant. Em nego a permetre que aquesta malaltia em defineixi o em controli».

La cantant que té 18 números 1 i ha venut més de 200 milions de discs en l’àmbit mundial, ha confirmat també estar treballant en un nou disc que serà publicat aquest any. Desitgem que la malaltia no impedeixi que Mariah segueixi publicant èxits com porta fent des de fa més de 25 anys.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell porta el cinema a la fresca als barris amb quatre sessions gratuïtes durant l’agost

Es duran a terme als barris de la Punxa, Mas Mascort, el carrer Ample i la Sauleda. La iniciativa forma part del programa Viu el teu barri i vol acostar activitats culturals i familiars als diferents sectors del municipi.

Altres notícies