Mark Knopfler anuncia que deixa els escenaris durant el concert de Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Mark Knopfler anuncia que deixa els escenaris durant el concert de Barcelona

Mark Knopfler va oferir ahir a la nit davant de més de 10.000 persones al Palau Sant Jordi el que podria ser l’últim concert a la capital catalana. Almenys això és el que es va entendre per les seves paraules: “Això també és un adéu Barcelona per a mi. Estic molt trist. Així que…’Hola, Barcelona, estimada Barcelona!”

Knopfler va oferir un recital on va presentar les cançons del seu últim disc “Down the road wherever”, tot i que va alternar-ho amb temes de la seva antiga banda, Dire Straits. El concert es va allargar més enllà de les dues hores i mitja, on van poder gaudir de temes com ‘Money for nothing’, que no sonava en directe des del 2005, ‘Romeo and Juliet’ o ‘Telegraph road’.

La gira del cantant continuarà per altres ciutats espanyoles i posteriorment seguirà pel continent europeu fins al juliol on marxarà als Estats Units.

L’entrada Mark Knopfler anuncia que deixa els escenaris durant el concert de Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix el Festival Camins a Manresa amb Joan Dausà, Sopa de Cabra o Sergio Dalma com a caps de cartell

El nou Festival Camins ja és una realitat. Manresa acollirà aquest estiu la primera edició d’aquest esdeveniment musical, que se celebrarà del 10 al 18 de juliol amb una programació que reuneix noms destacats com Rosario, Sergio Dalma, Joan Dausà, Luz Casal, Sopa de Cabra i God Save The Queen. Amb un concepte de festival

Altres notícies