Maroon 5 graven el seu nou disc per separat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Maroon 5 van presentar fa unes setmanes el tema ‘Nobody’s love’, l’avançament del nou disc del grup d’Adam Levine, que ha explicat al programa de Howard Stern que tot i la distància que separa tots els membres del grup, la gravació del nou disc segueix en marxa.

Levine ha explicat també que segueixen escrivint i gravant noves cançons, i que la producció del disc es trobaria a la recta final.

De moment no ha precisat quan podrem escoltar totes les cançons d’aquest setè disc que servirà per donar relleu a “Red Pill Blues”.

Si no hi ha canvis el 2021 el grup oferirà una gira, que en un principi s’havia de celebrar aquest any.

L’entrada Maroon 5 graven el seu nou disc per separat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies