Miles Kane estrena ‘Nothing’s Ever Gonna Be Good Enough’ amb Corinne Bailey Rae

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 21 de gener s’espera el llançament de “Change the Show” el nou disc del cantant Miles Kane, que acaba de compartir un nou avançament ‘Nothing’s Ever Gonna Be Good Enough‘, al costat de Corinne Bailey Rae, la cantant que vam descobrir amb aquell ‘Put your records on’.

Els dos artistes presenten un bonic videoclip dirigit per Lisa Clarkson, on apareixen un Miles i una Corinne en època adolescent.

L’entrada Miles Kane estrena ‘Nothing’s Ever Gonna Be Good Enough’ amb Corinne Bailey Rae ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inicia la reforma integral del Pavelló d’Esports amb una inversió de 1,45 milions d’euros

Ja han començat les obres de reforma integral del Pavelló d'Esports de la Bisbal d'Empordà, un projecte valorat en més d'1,45 milions d'euros. L'actuació ampliarà els vestidors, modernitzarà els accessos, renovarà les instal·lacions i millorarà la seguretat i l'accessibilitat de l'equipament.

Altres notícies