Miquel Abras publica el seu nou disc “La felicitat també plora”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

‘La Felicitat També Plora’ és un disc que Miquel Abras ha composat en aquest últim temps quan la vida ens ha portat a viure moments que no hauríem imaginat mai.

Les estones que Miquel Abras ha passat únicament amb ell mateix, llargues, curtes, però sempre sentint que també es pot estar bé si s’aprofita el silenci.

Abras explica que es trobava en un punt de creixement personal on ha volgut escriure tot el que sentia dia a dia i poder exterioritzar amb paraules que parlen de les experiències amb ell mateix, de converses i llibres, d’amics i d’amigues.



L’entrada Miquel Abras publica el seu nou disc “La felicitat també plora” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un jove pateix una agressió física després d’un atac transfòbic al passeig de Riells de l’Escala

Un jove va patir una agressió física després de rebre insults transfòbics la matinada de dissabte al passeig de Riells de l'Escala. L'entitat feminista Fem Sororitat denuncia que un grup de persones va atacar dos joves quan tornaven de la zona d'oci nocturn. L'Ajuntament condemna els fets i ofereix suport a la víctima.

Altres notícies