“L’objectiu és anar a córrer. No cal ni parlar”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
"L'objectiu és anar a córrer. No cal ni parlar"
Loading
/

Miquel Ferrés, un dels creadors de l’aplicació Twinapp Running, ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital que en un mes han utilitzat la seva aplicació 500 persones.

Ferrés ha assegurat que esperen que, “després de Setmana Santa”, els turistes que visiten la Costa Brava utilitzin l’aplicació per sortir a córrer.

De fet, ha fit que l’objectiu de l’aplicació és, sobretot, conèixer noves rutes explicades pels habitants locals del territori.

L’aplicació Twinapp Running, que posa en contacte corredors locals amb turistes per quedar i sortir a rrer o a caminar junts. És una aplicació desenvolupada per CherryTech, empresa amb seu al Viver d’Empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni.

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Festival Strenes 2026 tanca amb rècord d’assistència i consolida Girona com a epicentre musical

El Festival Strenes 2026 ha posat el punt final a una edició històrica, convertint-se en la més multitudinària fins ara amb més de 32.500 espectadors repartits en les 34 propostes programades. Unes xifres que confirmen el creixement sostingut del certamen i el seu poder de convocatòria dins el panorama musical català. Pel que fa als

Altres notícies