20.4 C
Pals
Diumenge, 13 juliol 2025
- Publicitat -

“Mirades oblidades”, fotografies de la vida al camps de refugiats sahrauís

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Centre d’Educació Núria Rivas Mascarós acull, fins al 30 d’octubre, l’exposició “Mirades oblidades”. La mostra consisteix en un recull de fotografies que ensenyen moments quotidians que viuen els sahrauís als campaments de refugiats. Aquesta exposició està formada per 17 fotografies de l’Associació Catalana d’Amics pel Poble Sahrauí.

“Mirades oblidades” sorgeix arran del treball de recerca de segon de Batxillerat de Júlia Tàpias. L’estudiant de l’Institut Frederic Martí va ser guardonada amb el Premi Josep Sagrera i Corominas quan feia 4art d’ESO, per un treball que ha derivat en aquest i en el qual va voler fer visible la situació social que viu el poble sahrauí i fer palès l’oblit en el que es troben.

L’exposició es va inaugurar el passat 2 d’octubre amb la presència de Josep Piferrer, alcalde de Palafrugell, Mònica Alcalà, regidora d’Educació, Josep Salvatella, regidor de Cooperació, dos representant d’ACAPS-Girona i Júlia Tàpias, autora del treball de recerca i impulsora de la mostra a Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

La indústria càrnia afronta pòlisses més cares i grans exigències per assegurar les naus

Les empreses càrnies tenen dificultats per assegurar les seves naus per l’alt cost de les pòlisses i les exigències de les asseguradores. Els incendis recents en cambres frigorífiques han elevat el risc i han fet augmentar les franquícies. Canviar les estructures és inviable pel cost i moltes companyies es veuen forçades a fer grans inversions.

Altres notícies