Mobilitat permesa per tot Catalunya a partir del dilluns

La Vanguardia avança que en les pròximes hores es concretaran les mesures de desescalada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Catalunya permetrà la mobilitat per tot el territori autonòmic a partir d’aquest proper dilluns, 26 d’abril. Així ho ha  avançat La Vanguardia, que també ha explicat que la decisió es concretarà en les pròximes hores així com les mesures de desescalada en la resta d’àmbits, tant centres comercials com restaurants. D’aquesta manera, segons aquesta informació, a partir de dilluns tothom podrà sortir i tornar a entrar del Baix Empordà sense restriccions.

Així doncs, les xifres d’incidències de COVID després de la Setmana Santa sembla que avalen la decisió de passar de mobilitat comarcal a autonòmica.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Palau Solterra presenta una exposició que reivindica la fotografia vernacular com a memòria de la vida quotidiana

"Portes endins, els arxius dels altres" reuneix més de 300 fotografies vernaculars de la col·lecció de Jordi Baron. Comissariada per Fèlix Pérez-Hita, es podrà visitar fins al 15 de novembre i posa en valor les imatges anònimes com a patrimoni cultural i documental.

Altres notícies