Mobilitat permesa per tot Catalunya a partir del dilluns

La Vanguardia avança que en les pròximes hores es concretaran les mesures de desescalada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Catalunya permetrà la mobilitat per tot el territori autonòmic a partir d’aquest proper dilluns, 26 d’abril. Així ho ha  avançat La Vanguardia, que també ha explicat que la decisió es concretarà en les pròximes hores així com les mesures de desescalada en la resta d’àmbits, tant centres comercials com restaurants. D’aquesta manera, segons aquesta informació, a partir de dilluns tothom podrà sortir i tornar a entrar del Baix Empordà sense restriccions.

Així doncs, les xifres d’incidències de COVID després de la Setmana Santa sembla que avalen la decisió de passar de mobilitat comarcal a autonòmica.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies