Mobilitat permesa per tot Catalunya a partir del dilluns

La Vanguardia avança que en les pròximes hores es concretaran les mesures de desescalada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Catalunya permetrà la mobilitat per tot el territori autonòmic a partir d’aquest proper dilluns, 26 d’abril. Així ho ha  avançat La Vanguardia, que també ha explicat que la decisió es concretarà en les pròximes hores així com les mesures de desescalada en la resta d’àmbits, tant centres comercials com restaurants. D’aquesta manera, segons aquesta informació, a partir de dilluns tothom podrà sortir i tornar a entrar del Baix Empordà sense restriccions.

Així doncs, les xifres d’incidències de COVID després de la Setmana Santa sembla que avalen la decisió de passar de mobilitat comarcal a autonòmica.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

El paisatge no cau del cel

"Ens recordem dels pagesos quan les Gavarres cremen, quan surten amb els tractors a la carretera o quan una llevantada els deixa els camps sota l'aigua. La resta de l'any tendim a considerar-los una part més del decorat. És una injustícia i, sobretot, és una estupidesa."
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies