Mobilitat permesa per tot Catalunya a partir del dilluns

La Vanguardia avança que en les pròximes hores es concretaran les mesures de desescalada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Catalunya permetrà la mobilitat per tot el territori autonòmic a partir d’aquest proper dilluns, 26 d’abril. Així ho ha  avançat La Vanguardia, que també ha explicat que la decisió es concretarà en les pròximes hores així com les mesures de desescalada en la resta d’àmbits, tant centres comercials com restaurants. D’aquesta manera, segons aquesta informació, a partir de dilluns tothom podrà sortir i tornar a entrar del Baix Empordà sense restriccions.

Així doncs, les xifres d’incidències de COVID després de la Setmana Santa sembla que avalen la decisió de passar de mobilitat comarcal a autonòmica.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies