Mor Andy Fletcher de Depeche Mode

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Depeche Mode ha anunciat a través de les xarxes socials la mort d’Andy Fletcher, un dels fundadors del grup, juntament a Dave Gahan i Martin Gore. Fletcher ha mort als 60 anys per causes desconegudes.

La banda ha emès un comunicat explicant que Fletch tenia un cor d’or i sempre va estar allà quan el vam necessitar, ja fos per una conversa, per riure una estona o per prendre una cervesa. També es demana privacitat i respecte i oracions per la seva família.

Andy Fletcher formava part del grup des de la seva fundació el 1980 fins a dia d’avui, ocupant-se dels teclats, el baix o els cors.

Depeche Mode ha venut més de 100 milions de discs a tot el món, aconseguint enorme èxit durant els anys 80 i 90 amb temes com ‘Just can’t get enough’, ‘Personal Jesus’, ‘Enjoy the silence’, ‘People are people’ o ‘Strangelove’.

L’entrada Mor Andy Fletcher de Depeche Mode ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Dausà arrenca la gira “Immotals” a Girona amb entrades exhaurides

Joan Dausà dona el tret de sortida a la gira “Immotals” aquest dissabte al Festival Strenes de Girona, amb un concert al Pavelló de Fontajau que ja ha exhaurit totes les entrades. Després de dos anys sense oferir concerts de gran format, l’artista torna als escenaris amb una nova gira on presentarà el seu últim

Altres notícies