Mor Carlos Marín del grup Il Divo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Carlos Marín el cantant espanyol de la formació Il Divo ha mort a un hospital de Manchester, on estava ingressat des del passat 8 de desembre. El músic es va començar a trobar malament i el van ingressar al centre hospitalari, on ha passat els últims dies en coma induït. Les causes de la mort no han estat confirmades.

El grup ho ha anunciat a través de les xarxes socials, on han explicat la tristesa que els hi suposa haver d’explicar la mort del músic. En el comunicat diuen que no hi haurà cap altra veu o esperit com en del Carlos. Durant 17 anys, els quatre han estat junts en aquest increïble viatge de Il Divo i trobaran molt a faltar al seu estimat amic. Desitgen que la seva bonica ànims descansi en pau.

Els últims dies el grup havia anunciat la cancel·lació d’alguns concerts a causa “d’una malaltia” que els obligava a ajornar els directes previstos fins el desembre del 2022.

Il Divo es va fundar el 2003 per Simon Cowell i al llarg d’aquests anys ha venut més de 40 milions de discos en tot el món.

 

L’entrada Mor Carlos Marín del grup Il Divo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies