Mor el noi de 17 anys atropellat a Torroella de Montgrí

La víctima estava ingressada a l'UCI del Trueta en estat molt greu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El jove de 17 anys que va quedar ferit en un atropellament a Torroella de Montgrí ha mort aquest dissabte a l’UCI de l’Hospital Josep Trueta de Girona. La conductora d’un turisme el va atropellar el dimecres passat mentre aquest creuava per un pas de vianants a la GI-641, en la part que uneix Torroella amb l’Estartit.

L’accident va provocar lesions greus al jove i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) el va traslladar a l’Hospital Josep Treuta. Una vegada allà va ingressar a l’UCI en estat molt greu fins que el dissabte va morir.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós estrenarà l’1 d’octubre un nou sistema de recollida de residus per als comerços

El model incorporarà la fracció resta porta a porta i contenidors amb lectors electrònics. L’Ajuntament també farà reunions informatives i visites als establiments abans de l’entrada en funcionament.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies