Mor un submarinista de 43 anys davant la costa de Roses

L'afectat hauria tingut un problema amb l'equip d'immersió i patit una mala descompressió

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un submarinista de 43 anys va morir ahir dissabte davant la costa de Roses. Segons les primeres informacions, l’afectat hauria tingut un problema amb l’equip d’immersió i patit una mala descompressió en sortir massa ràpid a la superfície. Els serveis d’emergències van rebre l’avís pels voltants de les 12.40 hores que un home d’un grup que feia submarinisme tenia dificultats i es trobava surant a uns 200 metres mar endins.

Efectius de Guàrdia Civil, Salvament Marítim, Bombers de la Generalitat i SEM –amb ambulància i helicòpter- es van desplaçar a la zona i van intentar reanimar el submarinista, sense èxit. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per esbrinar les causes de l’accident mortal.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies