13.4 C
Pals
Dimecres, 19 febrer 2025
- Publicitat -

“Mulla’t per l’esclerosi múltiple”, 25 anys visibilitzant l’esclerosi

Se celebra a la Piscina Municipal de Palafrugell amb entrada lliure durant tot el dia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arriba la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”, que enguany se celebra a la Piscina Municipal de Palafrugell el divendres 6 de juliol, de 7 del matí a la 1 del migdia i de les 4 de la tarda a les 10 del vespre, amb l’únic objectiu de col·laborar amb la Fundació Esclerosi Múltiple, i així possibilitar que un major nombre de persones que pateixen aquesta malaltia puguin ser ateses en els centres de la Fundació.

L’entrada a la instal·lació és lliure, i només cal que cada participant nedi els metres que desitgi i que col·labori fent un donatiu i/o comprant algun material de la jornada.

El Mulla’t fa 25 anys i durant aquest temps el seu objectiu ha estat donar a conèixer l’esclerosi múltiple, una malaltia neurològica sense cura, de manera lúdica i festiva i solidària. L’aniversari d’aquest any obre el Mulla’t al mar i realitza activitats per tota Catalunya.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Glòria Marull: “Als pobles petits del Baix Empordà ens calen més recursos humans i econòmics”

Els representants dels 15 municipis del Baix Empordà amb menys de 2.000 habitants es van reunir aquest dilluns a la Sala de Plens del Consell Comarcal. L’objectiu de la trobada ha estat analitzar els principals reptes que afronten aquestes poblacions i coordinar estratègies per garantir el benestar de la ciutadania i el desenvolupament sostenible del territori. I per parlar dels resultats d’aquesta trobada i dels reptes que afronten aquests pobles ens ha visitat la presidenta del Consell Comarcal del Baix Empordà, Glòria Marull.

Altres notícies