Muse estrenen Dig Down

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Muse acaben de compartir Dig Down, la seva primera cançó des de l’edició de Drones fa cosa de 2 anys.

En principi només serà un senzill que la banda edita, coincidint amb l’inici d’una nova gira al costat de 30 Seconds to Mars, tot i que fa unes setmanes el grup de Matt Bellamy va afirmar que estaven treballant en un nou disc.

El videoclip de la cançó ja es pot veure a Youtube.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:12:25

Ramon Bartrina: «La poesia és un dels gèneres més pobres, amb menys seguidors, amb menys lectors»

El cicle El Pati de Can Gil inaugura aquest dijous la seva vuitena edició amb un canvi de format....

Altres notícies