11.1 C
Pals
Divendres, 14 febrer 2025
- Publicitat -

Natura Empordà i l’Ajuntament de Cruïlles, Monells i St Sadurní de l’Heura promouen visites guiades i rutes pel seu patrimoni

Ja fa temps que l’entitat Natura Empordà, de la mà del guia Oriol Bassa, va duent a terme diverses visites guiades, tallers i rutes per descobrir el patrimoni natural i etnològic de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ja fa temps que l’entitat Natura Empordà, de la mà del guia Oriol Bassa, va duent a terme diverses visites guiades, tallers i rutes per descobrir el patrimoni natural i etnològic de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura.

Per tal d’oficialitzar la relació entre el consistori i l’associació s’ha fet signatura d’un conveni que ho estipula: cada any es faran visites guiades (d’entre 1 i 3 hores) als nuclis històrics del municipi per a la descoberta de la història, la natura i el paisatge.
A més, d’acord amb el conveni, també es faran itineraris a peu de descoberta de la natura i història del paisatge. En aquest sentit, a través del portal turístic del municipi Visit CMSS, ja es poden consultar tres noves rutes turístiques. Són les següents: Ruta circular de Sant Sadurní de l’Heura a Monells per les planes amables i els retalls de bosc mediterrani; Monells, Cruïlles i Sant Miquel de Cruïlles per camins medievals; i Ruta circular de Sant Sadurní de l’Heura a Sant Joan de Salelles pels boscos i planes agrícoles del Daró.
A més a més, l’associació oferirà una visita guiada de descoberta del medi natural. Natura Empordà és una entitat independent i sense ànim de lucre que treballa per preservar i millorar el medi ambient i fer divulgació del patrimoni natural i cultural, alhora que fa activitats d’educació i sensibilització ambiental.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Festiuet aterrarà a Salou els dies 18 i 19 de juliol amb un cartell molt especial

Després d’un any de descans, el Festiuet, un dels festivals més esperats a les comarques tarragonines, torna els dies 18 i 19 de juliol amb força i amb un canvi de localització. Aquest any l’esdeveniment es durà a terme a Salou, una de les capitals per excel·lència de la Costa Daurada. El festival tindrà el

Altres notícies