Nedadors olímpics participaran a la Radikal MarBlava

Aquest any s'introdueix una nova prova, d'un total de tres quilòmetres i mig

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte se celebra la desena edició de la Radikal MarBlava, que comptarà amb la participació de més de 1.400 nedadors. El recorregut tindrà lloc entre Calella de Palafrugell i Llafranc.

Està prevista l’assistència de nedadors olímpics com Joan Lluís Pons, Jimena Pérez, Albert Puig, Cristina Rey i Tatiana Rouba. També hi anirà la campiona del món júnior en aigües obertes, Paula Ruiz. D’altra banda, repetiran guanyadors d’altres edicions.

Enguany, la novetat és que s’introdueix una prova de tres quilòmetres i mig, que passa per les illes Formigues fins a Llafranc. A més, es manté la ruta de set quilòmetres i la d’un quilòmetre i mig. A més, hi haurà la Radikal Relays, que permet fer una cursa per equips de quatre i on cada component farà 800 metres.

Sobre la seguretat, el Club de Natació Radikal Swim (organitzadors) posarà a l’abast de qualsevol necessitat 20 embarcacions i 50 caiacs de seguiment. Paral·lelament, hi haurà 12 socorristes aquàtics, 2 motos aquàtiques de rescat, ambulàncies i carpa d’assistència.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:14:55

Teatre Mutis: “A la Fira d’Indians, comencem en una taverna i acabem en una taverna”

Teatre Mutis torna a ser un dels protagonistes de la Fira d’Indians de Begur amb una proposta que combina teatre, havaneres, sardanes i molta improvisació. El grup participa en la Taverna Indiana amb un espectacle que busca implicar el públic i recrear l’ambient festiu de l’època, enguany sota el fil conductor de les veles i el vent.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies