Neil Diamond es retira dels escenaris per culpa del Parkinson que pateix

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Neil Diamond, un dels artistes i compositors més reconeguts als Estats Units a finals dels anys 60 i principis dels 70, ha anunciat via Facebook que cancel·la tots els concerts que tenia pendents. Ha pres aquesta decisió després que el seu metge li aconsellés no continuar a causa de l’evolució que estava patint amb la seva malaltia de Parkinson.

El cantant, conegut per temes com Sweet Caroline o Forever in Blue Jeans, s’ha disculpat amb els seus fans i, a la vegada, els ha consolat dient que no significa un adéu definitiu a la música. Neil Diamond ha assegurat que seguirà component, gravant i produint temes durant molt de temps més.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Ganxotapes de Primavera torna amb 52 establiments i aposta per la música en directe

La campanya gastronòmica se celebrarà del 10 d’abril al 10 de maig a Sant Feliu de Guíxols amb tapes i menús. Els participants podran votar les millors propostes i optar a premis, mentre que el Ganxotapes Rock afegirà concerts a l’oferta cultural.

Altres notícies