22.1 C
Pals
Divendres, 5 setembre 2025
- Publicitat -

Neix a la Bisbal el premi Empordà de novel·la

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Edicions Fahrenheit 451 i l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà impulsen la primera edició del premi Empordà de novel·la. La iniciativa neix amb la voluntat d’incentivar la participació tant de talents emergents, com d’escriptors en actiu. L’editorial impulsora del projecte volia cobrir aquest buit de concursos literaris a la comarca, ja que trobava necessari potenciar i facilitar l’aparició de nous escriptors.

Ja s’ha obert la convocatòria per a la concessió del guardó. Les obres que hi optin han de ser inèdites i escrites en català (amb una extensió mínima de 200 pagines). El termini límit per presentar-s’hi és fins el dia 5 de gener de 2018.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies