18.5 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Les Gavarres, emblanquinades

Actualitzem d'urgència la previsió del temps al Baix Empordà de cara a aquest dimarts a la tarda i dimecres al matí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Previsió de neu aquest dimecres al matí. Segons ha assegurat a Ràdio Capital el físic i meteoròleg palafrugellenc Albert Aparicio, “la neu pot aparèixer entre la matinada i, sobretot, demà dimecres al matí o migdia”. A més, ha afegit que “les Gavarres estaran, segur, ben emblanquinades”.

“Com més a la costa, més testimonial serà la nevada”, ha dit. Però ha explicat que “algun model meteorològic apunta que alguna platja com l’Estartit o Platja d’Aro pot quedar emblanquinada”.

Caldrà seguir mirant el radar i la temperatura que hi hagi en aquell moment.

Arreu de Catalunya, durant a matinada de dilluns a dimarts ha començat a nevar. Especialment ho ha fet a les comarques d’Osona i el Moianès. Es preveu que els episodis de neu es reactivin a partir de la tarda de dimarts, i això ha fet que el Baix Empordà s’estigui preparant per si es produeixen nevades que, en tot cas, serien de poca intensitat.

El Baix Empordà, en alerta per les nevades

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies