New Found Glory tornen amb “Forever + Ever x Infinity” el 29 de maig

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El desè treball dels New Found Glory es dirà “Forever + Ever x Infinity” i es publicarà el 29 de maig. Estarà format per 15 cançons, una de les quals ‘Greatest of all time‘ ja està disponible amb videoclip inclòs.

Sobre el disc, Chad Gilbert va explicar que serà el què els fans han estat esperant.

L’entrada New Found Glory tornen amb “Forever + Ever x Infinity” el 29 de maig ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...

Altres notícies