Noel Gallagher comparteix ‘Don’t stop’, una cançó inèdita d’Oasis

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Noel Gallagher es trobava ordenant la seva col·lecció de música a casa seva, quan de cop i volta va trobar ‘Don’t Stopuna cançó inèdita dels Oasis que encara no havia vist la llum fins avui.

El britànic es va trobar amb aquesta demo, quan ell creia que ja s’havia perdut per sempre. Segons ha explicat el músic a Instagram només té constància d’una sola versió d’aquesta peça i va ser durant unes proves de so a Honk Kong, de fa potser uns 15 anys.

La demo que ha compartit no se sap ben bé de quan és.

Fa anys que s’especula sobre un possible retorn de la banda dels germans Gallagher i tot que Liam fa temps que li demana al seu germà, ell és contrari a aquesta reunió, ja que considera que si ho fes seria donar-li la raó.

L’entrada Noel Gallagher comparteix ‘Don’t stop’, una cançó inèdita d’Oasis ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies