18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Novetats en el cas Valtonyc: el raper mallorquí entrarà a presó

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’uns mesos intensos de confusió pel cas Valtonyc, la història arriba al seu final.
Josep Miquel Arenas, més conegut com a Valtonyc, va ser denunciat per les lletres d’algunes de les seves cançons on, presumptuosament, amenaçava als Borbons i enaltia al terrorisme. Avui mateix, després d’un mes de la primera sentència de l’Audiència Nacional, el Tribunal Constitucional ha rebutjat el recurs que el raper va presentar i l’ha condemnat a 3 anys i mig de presó. Això ho ha confirmat el productor del mallorquí via Twitter:

 La família, els amics i l’equip tècnic del raper han emès un comunicat on han suspès tots els actes i concerts que hi havia programats, que no eren pocs, ja que des de la primera sentència de l’Audiència Nacional moltes associacions, sales, festivals i ajuntaments van incloure a Valtonyc en els seus programaris, com acte de solidaritat amb el cantant. En l’escrit, també han agraït a tots aquests col·lectius la seva ajuda i solidaritat.
El comunicat acaba amb un recordatori sobre el 17 de juny, quan s’ha organitzat un concert a Mallorca per la llibertat d’expressió, i on assistiran 40 grups de tot l’Estat, entre els quals destaquen La M.O.D.A, Berri Txarrak, Antònia Font o Boikot, entre molts més.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies