Obeses acomiaden l’any amb un concert a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Obeses volen acomiadar aquest any tant difícil que ens ha tocat viure amb una alegria pels seus seguidors. El grup d’Arnau Tordera ha anunciat un concert el 28 de novembre al Teatre Condal de Barcelona. Les entrades es posaran a la venda properament al web del grup.

Aquest concert servirà per tancar la gira de “Fills de les estrelles“, en un any on el grup ha commemorat també els seus 10 anys d’existència.

Per altra banda aquesta setmana el grup té previst estrenar el videoclip de la cançó ‘Es compten les pigues’, que de ben segur farà l’espera del concert no tan llarga.

L’entrada Obeses acomiaden l’any amb un concert a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies