Oques Grasses, Fangoria, Buhos o La Pegatina a l’Acústica de Figueres

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La divuitena edició de l’Acústica de Figueres ha presentat avui la seva programació amb els grans noms de l’escena festiva del país amb Oques Grasses, Buhos, La Pegatina o Zoo. Al cartell també trobem Fangoria, Iseo & Dodosound, l’Elèctrica Dharma, Ramon Mirabet, Clara Peya, Lildami, Suu, Pavvla, Delafé, El petit de cal Eril, Kids from mars, Di-versiones o Dorian.

L’edició d’enguany tindrà lloc del 29 d’agost a l’1 de setembre i espera superar els 108.000 espectadors de l’any passat, confirmant-lo com el festival amb més públic del país, només per darrere del Primavera Sound i el Sónar.

L’Acústica és un dels pocs festivals urbans que existeixen al principat. En molt pocs metres quadrats es concentren fins a nou espais: quatre espais escènics, un market, l’Acústica Club, dues zones de food trucks, una fira del disc i la walk street. Hi ha tanta activitat i està tan ben comunicada, que en només tres dies, l’espectador pot descobrir el bo i millor de l’escena musical catalana de la temporada i, alhora, passejar per un festival que s’integra perfectament al centre urbà de la ciutat.

L’entrada Oques Grasses, Fangoria, Buhos o La Pegatina a l’Acústica de Figueres ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gossos tornarà als escenaris el 2027 per celebrar els 20 anys de ‘Corren’

Després de posar punt i a part a la seva trajectòria el 2024, Gossos ha anunciat que tornarà als escenaris l’any 2027 amb una gira molt especial. El grup de Manresa celebrarà els 20 anys de ‘Corren’, una de les cançons més emblemàtiques del pop català, amb una sèrie de 12 concerts exclusius que serviran

Altres notícies