Oques Grasses publica una edició en vinil transparent de “Fruit del deliri”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Oques Grasses edita aquest divendres una versió en vinil transparent del seu popular disc “Fruit del Deliri”.

Fruit del Deliri, el sisè disc d’estudi dels osonencs Oques Grasses, continua batent rècords. Després de convertir-se en el millor debut d’un disc en català de la història d’Spotify i entrar com a número 3 a les llistes oficials de vendes d’Espanya -on encara es manté entre els 24 primers-, el disc ha continuat acumulant streamings fins a assolir en tres mesos i mig 30 milions de reproduccions només a Spotify.

A més, la gira de presentació de quinze concerts que encara ha de passar per Roses aquest diumenge, Felanitx el 24 d’agost, Reus el 7 i Barcelona el 20 de setembre i Madrid el 4 d’octubre a Madrid, ja suma deu sold outs.

L’entrada Oques Grasses publica una edició en vinil transparent de “Fruit del deliri” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Morad omple el Palau de Fires de Girona amb 6.000 persones en el retorn del Festival ÍTACA a la ciutat

La cita va marcar el retorn de l’artista als escenaris catalans després de gairebé dos anys i va convertir Girona en epicentre de la música urbana.

Altres notícies