Oques Grasses serà el primer grup en actuar al nou escenari de pagament de l’Acústica el 30 d’agost

L'aforament supera les 15.000 persones i les entrades es posen aquest dilluns

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Oques Grasses serà el primer grup en actuar a l’Acústica Arena, el nou escenari del festival Acústica. Es tracta d’un concert de pagament que es farà el proper dissabte 30 d’agost a dos quarts de deu del vespre i l’aforament és de més de 15.000 persones. Les entrades es posaran a la venda aquest mateix dilluns a les vuit del vespre. El nou escenari està situat a la zona del recinte firal en un espai on hi ha una gran esplanada que actualment és un aparcament. Aquest serà el primer concert de pagament del festival Acústica i està previst que se’n facin entre dos i tres cada edició, si bé en aquesta primera, de moment, només està confirmat el d’Oques Grasses.

El festival Acústica se celebrarà el darrer cap de setmana d’agost, i mantindrà el format habitual, amb els tres escenaris al centre urbà de la ciutat amb entrada gratuïta, sumant-hi aquest nou escenari de pagament. L’objectiu de l’organització és mantenir una programació “de qualitat i singular”. La resta dels grups que actuaran al festival aquest 2025 es presentarà al juny.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies