19.8 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Palafrugell millora dues instal·lacions esportives del municipi

L’Ajuntament de Palafrugell ha fet obres de millora a l’Estadi Municipal i el camp del Gregal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha fet obres a dues instal·lacions esportives del municipi. Són l’Estadi Municipal i el Camp del Gregal, on s’han fet algunes millores durant les primeres setmanes del 2025.

A l’Estadi Municipal, s’hi ha instal·lat una nova Xarxa protectora. Segons l’Ajuntament, això no només farà que les partides siguin més segures, sinó que també ajudarà a prevenir accidents durant els partits i altres esdeveniments que es fan en el recinte.

D’altra banda, al camp del Gregal s’hi ha instal·lat un nou marcador electrònic. Des de l’Ajuntament defensen que és una millora important tenint en compte la gran quantitat d’activitat esportiva de cada cap de setmana al camp.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies