Palafrugell proposa tres rutes amb meditacions guiades per descobrir el municipi d’una manera conscient

La iniciativa convida residents i visitants a descobrir indrets poc coneguts mentre practiquen una activitat de relaxació. Els àudios es poden escoltar gratuïtament mitjançant codis de resposta ràpida i estan disponibles en quatre idiomes.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell ha impulsat una nova proposta que combina natura, patrimoni i benestar. Es tracta de tres sessions de meditació guiada que permeten descobrir diferents espais del municipi d’una manera conscient i relaxada, tant per als residents com per als visitants.

Les meditacions es poden seguir de manera gratuïta a través de codis de resposta ràpida instal·lats en cadascun dels espais escollits. Només cal escanejar el codi amb un telèfon mòbil per accedir a un àudio d’uns vint minuts de durada, pensat per afavorir la relaxació i la connexió amb l’entorn.

La iniciativa proposa tres recorreguts. Els participants poden fer la meditació a la Font de la Teula, al nucli antic de Llofriu i al camí de ronda del Far de Sant Sebastià en direcció a Tamariu. L’objectiu és donar a conèixer aquests espais mentre es promou una experiència tranquil·la i respectuosa amb el paisatge.

Les sessions han estat creades expressament per un especialista en meditació. Per elaborar-les, s’ha desplaçat a cadascun dels indrets per inspirar-se en l’entorn i enregistrar els sons característics de cada espai, que formen part dels àudios.

Els continguts estan disponibles en català, castellà, anglès i francès, amb la voluntat d’arribar tant al públic local com als visitants que passen les vacances al municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Torroella reclama més suport per afrontar problemes socials que assumeix la Policia Local

L’alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, reclama més recursos i coordinació davant situacions complexes. La Policia Local atén problemes relacionats amb addiccions, salut mental i episodis de violència. Colomí demana més implicació dels àmbits sanitari i judicial. La petició arriba en un context de millora dels indicadors de seguretat al municipi.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies