Palamós i Platja d’Aro participen a la quarta edició de les caminades en silenci

Les caminades seran de 8 a 10 h i estaran guiades per un guia de silenci, són enmig de la natura i tenen per objectiu aprendre a viure des del silenci.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Palamós i Platja d’Aro participaran a la quarta edició de la sèrie de Caminades en Silenci el proper 26 de setembre, igual que ho faran altres municipis de les comarques gironines. La Fundació Oncolliga Girona organitza aquest esdeveniment per donar  suport a la iniciativa per la declaració del Dia Internacional del Silenci per part de la UNESCO.  Com explica aquest moviment, el silenci és essencial per poder connectar amb les coses verdaderament importants de la nostra vida, aquelles que no es poden tocar. Així ho explica Sylvia Miàs, psicooncòloga d’Oncolliga Girona i impulsora de la iniciativa de les caminades en silenci.

Les caminades seran de 8 a 10 h i estaran guiades per un guia de silenci, són enmig de la natura i tenen per objectiu aprendre a viure des del silenci. Com en les  edicions anteriors, la data no ha estat escollida a l’atzar, ja que coincideix amb la celebració de l’equinocci de tardor.

A banda de les dues poblacions del Baix Empordà, també es farà a Banyoles, Breda, Cadaqués, Girona, Riells i Viabrea i  Vidreres i Flaçà.

Per participar-hi cal fer un donatiu de 8 euros, que inclou l’obsequi d’una mascareta  commemorativa de l’activitat. Us podeu inscriure aquí fins el 23 de setembre.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Ludwig Band guanya el Premi Cerverí 2026 amb ‘Enganyar-te’

«Enganyar-te», de La Ludwig Band, és la guanyadora del Premi Cerverí 2026 a la millor lletra de cançó en català. El tema, escrit per Quim Carandell, ha estat el més votat pel públic en la votació popular impulsada per Catalunya Ràdio i iCat, amb la col·laboració d’Enderrock i la Fundació Prudenci Bertrana. La votació ha
- Publicitat -spot_img

Altres notícies