Palamós repara més de quatre quilòmetres de camins malmesos pel temporal Harry

Les obres han prioritzat els accessos a nuclis habitats i espais molt freqüentats. Els treballs s’han executat amb el terreny sec i han inclòs anivellament, aportació de sauló i compactació del ferm

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

L’Ajuntament de Palamós ha enllestit l’arranjament de més de quatre quilòmetres de camins que van quedar malmesos pel temporal Harry, al mes de gener. Les pluges intenses van deteriorar diversos trams i van dificultar el pas en alguns punts del municipi.

Per aquest motiu, l’Àrea de Medi Ambient ha coordinat una actuació específica per recuperar els recorreguts més afectats. Sobretot, s’ha prioritzat els camins que connecten amb nuclis habitats i aquells que registren un ús més habitual, tant per part de veïns com de visitants.

Els treballs s’han executat un cop superat el període de pluges i quan el terreny ha presentat unes condicions òptimes de sequedat. D’aquesta manera, el consistori ha volgut garantir la durabilitat de l’actuació i evitar noves afectacions a curt termini.

Les obres han anat a càrrec d’una empresa especialitzada en aquest tipus d’intervencions. En cada tram, els operaris han restaurat la superfície amb l’anivellament de la planimetria, l’aplicació d’una capa de sauló i la compactació posterior del ferm per reforçar-ne l’estabilitat.

L’actuació ha inclòs el camí d’accés a la plana i la platja de Castell, el del paratge de la Riera de Bell-lloc i el camí de Zoilo Costart, que connecta el barri d’Es Pla amb Mas Gorgoll. També s’ha intervingut en el tram que enllaça amb Vall-llobrega des de la Pietat, en alguns punts del camí cap a Bell-lloc i en l’accés al Puig Cargol.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Enaigats

Els fortíssims ruixats d'aquesta darrers dies ens ha deixat el país enaigat. Era previsible, després d’aquest istiu d’horror, tan...
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies