18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Pals acollirà un dissabte musical amb el Bruel Rock

El concurs tindrà lloc aquest dissabte, a partir de les 20 h. El certamen té com a objectiu incentivar els grups de música i els artistes de Pals i els seus voltants.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’un procés de selecció amb els artistes que s’han presentat enguany (realitzat per l’Àrea de Joventut de Pals, el jurat professional i la Junta directiva del Bruel dels Timbalers), arriba la final del Bruel Rock. El concurs que té com a objectiu fomentar la creació de grups o solistes de música en directe se celebrarà aquest dissabte, 6 de juliol, a la Plaça Catalunya de la vila. S’hi podran trobar tot tipus d’estils de música moderna (rock, jazz, funk, blues, metal, rap, etc), i la jornada promet bon ambient i molt de talent. Us informem que també hi haurà servei d’entrepans.

L’esdeveniment arrencarà les 20 h amb un espectacular i frenètic Drum Show. A les 22 h, tindrà lloc l’inici del 2n Concurs Bruel-Rock. L’Ajuntament us convida a assistir a aquesta cita cultural, lúdica i artística, i us recorda que el públic present podrà votar l’espectacle que li hagi agradat més. Com a premi, enguany es dotarà amb 300 € al millor grup o solista, que també tindrà la possibilitat de repetir la seva actuació en la Festa Major dels Masos de Pals.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies