28.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Pantaleó i Henrio, junts a ‘Confins’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Pantaleó, nom artístic de Gerard de Pablo, publica nou vídeo amb la col·laboració d’Henrio després d’haver llençat el seu últim llarg titulat “Afluents“.

Els dos cantants interpreten “Confins“, la cançó que tanca i posa fi a aquest treball conceptual on les veus són el far de la nova proposta. El text va ser escrit durant el primer confinament i ens parla de la condició autodestructiva de l’ésser humà, cap a si mateix com a individu i cap al planeta, d’una manera contemplativa des de l’acceptació.

Pantaleó ens prepara pel concert de presentació d’Afluents a la Nau Bostik el dia 15 d’octubre amb un vídeo en directe a capella amb Henrio (Enric Verdaguer).
Una peça delicada on els dos cantants entrellacen les veus amb harmonia sense cap més ornament que la reverberació d’una nau industrial.

L’entrada Pantaleó i Henrio, junts a ‘Confins’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival·B 2025 suma 15 nous artistes i presenta RA·B, una nova jornada electrònica amb John Talabot com a cap de cartell

El Festival·B 2025 segueix creixent i avui ha anunciat una nova fornada de 15 artistes que s’afegeixen al cartell de la seva onzena edició. El festival, que tindrà lloc els dies 3 i 4 d’octubre al Parc del Fòrum de Barcelona, consolida així la seva aposta per la música emergent i la diversitat de propostes

Altres notícies