Passenger ajorna la seva gira fins el març de 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La gira de Passenger s’ajorna fins 2022. El concert previst aquest octubre tindrà lloc finalment el 30 de març de 2022 a la sala Razzmatazz.

Les entrades per a les noves dates ja estan a la venda a través de doctormusic.com i entradas.com . El preu és de 30 Euros (despeses de distribució no incloses). Les entrades adquirides per als concerts ajornats seran vàlides, per la qual cosa no cal fer cap canvi. En el cas que algun comprador vulgui sol·licitar el reemborsament de les seves entrades, pot fer-ho abans de el 18 d’octubre de 2021 a través d’ entradas.com, mitjançant aquest formulari.

L’entrada Passenger ajorna la seva gira fins el març de 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Comerciants de Palafrugell reclamen una resposta més efectiva davant la multireincidència

Asseguren que la reforma del Codi Penal ha estat un pas endavant, però considera que el sistema judicial continua sense donar una resposta àgil als furts reiterats que afecten els establiments.

Altres notícies