Paula Badosa comença el Masters de manera espectacular, passant per sobre de Sabalenka

El resultat la col·loca com a líder del seu grup, i dissabte es jugarà el passi a semifinals contra Maria Sakkari, que va superar Iga Swiatek per 6-2 i 6-4.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La begurenca ha protagonitzat aquesta matinada un inici immillorable a les WTA Finals derrotant amb gran autoritat la número 2 del món, la bielorussa Sabalenka, que a més és la primera cap de sèrie del torneig per l’absència de la número 1, Ashleigh Barty.

En la seva primera presència al Masters femení de tennis, Badosa s’ha imposat per un clar 6-4 i 6-0 a una de les màximes favorites, i presenta d’aquesta manera la seva ferma candidatura al títol.

El resultat la col·loca com a líder del seu grup, i dissabte es jugarà el passi a semifinals contra Maria Sakkari, que va superar Iga Swiatek per 6-2 i 6-4.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Unes 3.500 persones donen el tret de sortida a l’ÍTACA 2026 a l’Escala

El Festival ÍTACA 2026 s’inaugura el 4 d’abril a l’Escala amb concerts gratuïts de Mama Dousha i Malifeta, i sessió de DJ Trapella. La proposta dona el tret de sortida a la 14a edició, que s’allargarà fins al juliol amb concerts arreu de l’Empordà i una programació ja molt avançada.

Altres notícies