Reobre el parc de l’Arbreda millorant l’espai escènic i lúdic

Un dels trets principals de la reforma ha sigut la creació de grades fixes, augment de l'espai lúdic i la millora d'accessibilitat amb una nova rampa d'accés.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

El parc municipal de l’Arbreda de Palamos, s’ha obert novament amb públic després de la reforma realitzada que han permès que la zona lúdica i de joc sigui un referent en l’àmbit del municipi entre les xones de l’Eixample i el Barri Vell. Aquest projecte que s’ha dut a terme al parc de l’Arbreda ha sorgit d’un procés de participació ciutadana.

Divendres passat ja van donar per acabades les reformes que van començar el juny passat on l’objectiu era posar al dia l’equipament, fent-lo més obert i permeable amb el seu entorn, però conservant la part central.

Una de les reformes ha sigut la creació de grades fixes integrades al part i s’ha derruït el mur d’obra que limitava l’espai amb la zona d’estacionament substituint-lo per talussos enjardinats per separar els dos ambients.

També s’ha creat una nova rampa d’accés i s’ha renovat l’enllumenat i el mobiliari urbà. Les reformes també han afectat la zona infantil que s’ha ampliat i on s’han ubicat nous jocs.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -
quali geotermia

Altres notícies