La campanya L’Aperitiu s’estrena a Calonge i Sant Antoni

Vint-i-tres bars i restaurants participen en aquesta campanya per a dinamitzar els caps de setmana i festius dels mesos de novembre i desembre.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La campanya de l’Aperitiu va començar el primer dia de novembre al Bar del Tennis de Calonge amb l’actuació musical de Keko Domenèch & Toni Molina i seguirà dissabte amb la ballada de swing i l’actuació del grup Valentí Moya i Joan Pau Cumellas Quartet a la plaça Major de Calonge.

En la programació s’hi pot trobar monòlegs, improvisacions teatrals, actuacions musicals i ballades de swing. En total s’han programat 17 activitats que tindran lloc els caps de setmana i festius fins el 8 de desembre.

En la campanya de l’Aperitiu de Calonge i Sant Antoni hi participen establiments com el Bar del Tennis, La Fàbrica Cercle Calongí i el Restaurant Kubansky entre d’altres.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:27:42

Mar Camps: «Els pobles no són espais bucòlics on anar a reposar, sinó llocs habitats i amb vida»

La periodista i escriptora Mar Camps reflexiona al llibre 'No vingueu al poble a reposar' sobre la turistificació i l’elitització dels pobles a peu de Gavarres. L’autora defensa recuperar els relats locals, protegir la vida comunitària i reivindicar la llengua dialectal davant una mirada externa “lleugera” del territori.

Altres notícies