“Peces escollides. La selecció del col·leccionista” a Torroella de Montgrí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La fundació Mascort celebra el seu desè aniversari amb una col·lecció inèdita a Torroella de Montgrí

La casa Galibern acull l’exposició “Peces escollides. La selecció del col·leccionista” de la fundació Mascort, que celebra el seu desè aniversari amb una mostra d’orfebreria, ceràmica, pintura, dibuixos, gravats, mapes i armes, entre altres objectes, que es podran visitar fins al 15 d’octubre.

Novena Bibliocursa a Calonge

Avui es dóna el tret de sortida a la novena edició de la cursa lectora per a nens i nenes de 1r a 6è de primària. Les inscripcions es poden realitzar a la Biblioteca Pere Caner de Calonge i a la Biblioteca La Cooperativa de Sant Antoni.

Cicle Gaudí de cinema a Sant Feliu de Guíxols

El circuit estable de cinema català passa pel Casino Guixolenc de Sant Feliu de Guíxols per presentar “El Guardián invisible”a les nou del vespre.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La IA fent de crossa als neo dictadors

La IA com a suport als neodictadors Hi ha notícies que no esclaten: fermenten. Es couen a foc lent, com...

Altres notícies