24.2 C
Pals
Dilluns, 15 setembre 2025
- Publicitat -

Petrolis Independents posa en marxa una nova benzinera, a Torroella de Montgrí

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’estació de servei de Torroella de Montgrí és la vuitena benzinera d’aquesta empresa, que preveu créixer amb tres establiments més a les comarques gironines el 2018. La companyia es caracteritza pel seu posicionament públic en favor de la independència de Catalunya i així ho deixa clar a les seves benzineres, amb l’estelada i la imatge gràfica que utilitza.

Petrolis Independents destina la meitat dels beneficis a projectes de responsabilitat social corporativa vinculats amb el procés sobiranista, una aportació que xifra en uns 70.000 euros des que es va fundar l’any 2014. A més, des del primer dia paga els impostos a Catalunya i ingressa els diners dels tributs en un compte de la Generalitat. L’empresa tancarà el 2107 amb una facturació superior als 12 milions d’euros i preveu obrir tres establiments nous a la demarcació de Girona el 2018, un d’ells al Baix Empordà. Totes les seves benzineres són ‘low cost’.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de 55.000 persones visiten la 33a edició de Terra de Trobadors

La festa medieval ha ofert més de 200 activitats, ha omplert espais emblemàtics com la Basílica de Santa Maria i ha destacat per la gran participació del teixit associatiu local i del jovent del municipi.

Altres notícies