Phoenix estrenen Goodbye Soleil

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els francesos Phoenix publicaran aquest divendres, Ti amo, el seu esperat nou disc, que presentaran en directe al festival Vida, amb totes les entrades exhaurides.

Ara acaben de compartir el videoclip de Goodbye soleil, una nova cançó que se suma a les anteriorment presentades.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ultramort s’estrena al Festival Itinera amb Marta Blu i Andreu Domènech

Ultramort participarà per primera vegada al Festival Itinera aquest diumenge 5 de juliol. El municipi acollirà el concert de Marta Blu i Andreu Domènech. L’acte també presentarà els deu projectes guanyadors de Talent Musical dels Micropobles. La iniciativa impulsa artistes rurals i amplia les oportunitats culturals fora de les grans ciutats de tot Catalunya.

Altres notícies