Pintades al cotxe de l’alcalde de Vall-llobrega titllant-lo de traïdor

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Pintades al cotxe de l'alcalde de Vall-llobrega titllant-lo de traïdor
Loading
/

L’alcalde de Vall-llobrega, Rufino Guirado, s’ha trobat el seu cotxe ple de pintades amenaçadores després de permetre la celebració del referèndum de l’1 d’octubre. El missatge escrit en pintura grisa deia que «la traïció es paga».

Guirado, en declaracions a l’ACN, ha dit que «no té ni idea» de qui pot ser el responsable. L’alcalde va cedir la Biblioteca Municipial, on normalment es vota, pel referèndum.

A hores d’ara, l’alcalde ja ha presentat una denúncia davant els Mossos d’Esquadra. També s’ha mostrat disgustat perquè reconeix haver-ho passat malament quan ha vist les amenaces.

A més de les pintades al seu cotxe, també n’han aparegut en una paret a l’entrada del municipi on es demana l’aplicació de l’article 155 i es titlla de «traïdor» l’alcalde.

Imatge de la paret que dona entrada al poble amb la pintada aquest divendres 13 d’octubre de 2017.

Els Mossos d’Esquadra ara investiguen les pintades contra Rufino Guirado, que lamenta l’incident perquè assegura que abans del referèndum ningú l’havia amenaçat ni s’hi havia dirigit personalment.

El batlle diu que ja ha netejat les pintades i espera «oblidar el més aviat possible» aquest incident.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les carreteres gironines registren un augment de les víctimes mortals respecte l’any passat

Girona és l'única demarcació catalana on augmenta la mortalitat viària, amb un increment de gairebé el 50%. Al conjunt de Catalunya, en canvi, les morts baixen fins a 106. Els motoristes, ciclistes i vianants concentren gairebé el 60% de les víctimes.
- Publicitat -

Altres notícies