9 C
Pals
Dimecres, 24 desembre 2025
- Publicitat -

Platja d’Aro acull la seu del viceconsolat d’Itàlia a Girona

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La seu del viceconsolat d’Itàlia a Girona, sota la direcció de l’advocada Emanuela Carmenati, s’ha establert a l’Avinguda de la Pau de Platja d’Aro.

L’acte d’estrena va comptar amb la presència del Cònsol General d’Itàlia a Barcelona, Stefano Nicoletti; el delegat de la Generalitat, Eudald Casadesús; el subdelegat del govern espanyol, Juan Manuel Sánchez-Bustamante, i de  l’alcalde, Joan Giraut. També van assistir-hi representants de la societat civil i del món empresarial

Cal tenir en compte que dels dos milers de veïns d’origen europeu que resideixen a Castell-Platja d’Aro n’hi ha un centenar d’italians, unes dades que creixen a la Costa Brava durant les vacances.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies