Platja d’Aro acull la seu del viceconsolat d’Itàlia a Girona

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La seu del viceconsolat d’Itàlia a Girona, sota la direcció de l’advocada Emanuela Carmenati, s’ha establert a l’Avinguda de la Pau de Platja d’Aro.

L’acte d’estrena va comptar amb la presència del Cònsol General d’Itàlia a Barcelona, Stefano Nicoletti; el delegat de la Generalitat, Eudald Casadesús; el subdelegat del govern espanyol, Juan Manuel Sánchez-Bustamante, i de  l’alcalde, Joan Giraut. També van assistir-hi representants de la societat civil i del món empresarial

Cal tenir en compte que dels dos milers de veïns d’origen europeu que resideixen a Castell-Platja d’Aro n’hi ha un centenar d’italians, unes dades que creixen a la Costa Brava durant les vacances.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

NIMAI reivindica la despersonalització barcelonina a ‘Façanes al sol’

NIMAI publica ‘Façanes al sol‘, el segon avançament del seu pròxim àlbum «Ècdisi«. La cançó és un crit al cel contra allò l’artista defineix com «una ciutat que expulsa els seus veïns i perd la seva identitat». Aprofita la ràbia per convertir-la en un esclat de rock alternatiu. El single forma part d’un projecte de
- Publicitat -
banner construccinos versan

Altres notícies