L’Ajuntament de Platja d’Aro dóna llum verda a l’enderrocament de la marquesina del complex Politur

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La marquesina que es troba l’entrada del complex turístic Politur de Platja d’Aro desapareixerà després que l’Ajuntament hagi concedit la llicència d’enderroc de l’estructura als seus propietaris. Segons va confirmar ahir el consistori, i com ha publicat avui Diari de Girona, la llicència s’ha atorgat després que els propietaris entressin una instància a l’Ajuntament amb aquesta petició.

L’estructura triangular, formada per diverses làmines de formigó, es troba abandonada, mig enderrocada i envoltada d’escombraries i vegetació a l’interior.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Razorlight actuaran a Barcelona el 18 de novembre, 20 anys després de la seva última visita

Razorlight tornaran a Barcelona el pròxim 18 de novembre amb un concert a la sala Wolf. La cita formarà part de la gira europea amb què el grup britànic celebra el 20è aniversari de “Razorlight”, el seu segon àlbum d’estudi. De fet aquest 2026 fa 20 anys del darrer concert del grup a la capital
- Publicitat -spot_img

Altres notícies