Platja d’Aro dona el tret de sortida a la campanya nadalenca amb l’encesa de llums

Alhora es va inaugurar l'arbre, anomenat "Avet d'Avets" de deu metres d'alçada, format per diversos avets naturals muntats en una estructura metàl·lica.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Platja d’Aro va donar, ahir, el tret de sortida a la campanya de Nadal amb l’encesa de llums. Enguany la il·luminació nadalenca de la vila abasta un total de 25.000 metres quadrats del municipi, segons el Diari de Girona. L’encesa de llums es va fer amb un simbòlic polsador blanc. Els encarregats de prémer el polsador van ser l’alcalde, Maurici Jiménez, i la primera tinent d’alcaldia, Imma Gelabert.

Alhora, es va inaugurar l’arbre, anomenat «Avet d’Avets» de l’Ajuntament, de deu metres d’altura, format per diversos avets naturals muntats en una estructura metàl·lica. Des de la perspectiva de la llum, tot i que sembla un únic arbre. Tots els avets provenen del viver natural de Cultius Can Jover a Sant Hilari Sacalm, on planten més de 25.000 cada any.

«Aquest Nadal, el millor regal és Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró» és el lema de la campanya nadalenca d’enguany. Aquesta iniciativa presenta diverses atraccions i serveis turístics com el comerç, l’allotjament i l’oci nocturn, juntament amb un extens programa d’activitats que tindran lloc al municipi al llarg de les festes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Protecció Civil homologa el pla d’autoprotecció de l’Aeroport de Girona-Costa Brava

L’aprovació forma part d’una nova tanda de 42 plans homologats arreu de Catalunya, en la qual també hi ha plans d’hospitals, embassaments, equipaments i grans esdeveniments. La comissió va rebutjar 20 plans per deficiències tècniques.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies