Platja d’Aro enllesteix una nova zona per a gossos

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nou espai per gossos de Platja d’Aro ja està acabat. L’ajuntament ha adequat una parcel·la de 1.300 metres quadrats l’avinguda Luxemburg, al xamfrà amb l’avinguda de París. Compta amb 175 metres lineals de tanca, una font, quatre expenedors de bosses, quatre bancs i quatre papereres. El pressupost de les obres ha estat de poc més de 21.000 euros.

Amb aquest equipament, el municipi ja disposa de dos espais per al lleure de gossos. A mig termini, el govern municipal en preveu tres més, ubicats als extrems de Platja d’Aro i a s’Agaró.

- Publicitat -
- Publicitat -

El mercat immobiliari gironí tanca el 2025 amb més compravendes i un augment generalitzat dels preus

La Costa Brava continua liderant la pressió del mercat, especialment en municipis com Palamós, Sant Feliu de Guíxols o Calonge. El Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària alerta que l’accés a l’habitatge serà cada vegada més difícil.

Altres notícies