Pobles baixempordanesos: Sant Iscle d’Empordà

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest és el darrer municipi baixempordanès que repassem amb l’Aleix Planella! Ja els hem fet tots i els podeu anar descobrint amb l’etiqueta de pobles baixempordanesos! Però encara més si aneu de ruta pel Baix Empordà a descobrir els racons que té amagats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Tres ferits després d’enfonsar-se una embarcació a les illes Formigues, a Palamós

Tres persones han resultat ferides després de l’enfonsament d’una embarcació a tocar de les illes Formigues, a Palamós. El vaixell va xocar contra unes roques dissabte a la nit. Els set tripulants van refugiar-se en un bot salvavides. Els serveis d’emergència els van evacuar al port de Palamós. Una ambulància va atendre els tres ferits després del rescat marítim nocturn.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies