Pobles baixempordanesos: Sant Iscle d’Empordà

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
clinica milena

Aquest és el darrer municipi baixempordanès que repassem amb l’Aleix Planella! Ja els hem fet tots i els podeu anar descobrint amb l’etiqueta de pobles baixempordanesos! Però encara més si aneu de ruta pel Baix Empordà a descobrir els racons que té amagats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Aurora Moreno: «Volem gaudir d’una vellesa activa i autogestionada»

La cooperativa Walden XXI ha inaugurat a Sant Feliu de Guíxols el primer habitatge cooperatiu en cessió d’ús per a gent gran de Catalunya. Després de gairebé nou anys de feina, els primers residents ja s’hi han instal·lat. La presidenta, Aurora Moreno, defensa al Supermatí de Ràdio Capital un model d’envelliment actiu, comunitari i autogestionat, que vol ser una alternativa a les residències.
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Altres notícies