PODCAST: 3 maig 2016

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

PNDR / Edició 446
4a Temporada
Matadepera RàdioAvui hem emès una edició de butxaca de l’espai Still Waiting, on entre altres han sonat Linkin Park. Ens agafaem unes mini vacances fins dilluns, on aprofitarem per anar a veure Charlie Puth i Muse.
  [embedded content]

Font: Per no dir res

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Milers de persones segueixen l’eclipsi des de diversos punts del Baix Empordà

Centenars de persones s’han aplegat en diversos punts del Baix Empordà per seguir l’eclipsi solar. Miradors, platges i espais oberts han concentrat molts observadors durant la tarda. El far de Sant Sebastià, a Llafranc, n’ha estat un dels exemples més visibles. Els núvols han fet patir els assistents, però finalment han permès observar el moment més intens.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies