Porto Bello estrena videoclip de ‘La Foguera’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Porto Bello presenta el videoclip de ‘La Foguera’, el tema que obre “L’ull de la Tempesta”. Els d’Altafulla se’ns presenten entre pintura fluorescent i foc en un audiovisual escrit i dirigit per Paco Enlaluna. ‘La Foguera’ assalta la impotència d’una pèrdua amb una força descomunal que desprèn optimisme estiuenc i ens presenten la seva música com a teràpia per afrontar tots els problemes.

Aquest any Porto Bello seguirà presentat el seu segon treball, “L’ull de la tempesta” que va esclatar el 2019 amb gran rebuda i una gira de 70 concerts per festivals i festes majors del país.

L’entrada Porto Bello estrena videoclip de ‘La Foguera’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies