Post Malone anuncia que el seu nou disc “Hollywood’s Bleeding” arribarà el 6 de setembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El canadenc Post Malone ha fet servir les xarxes socials per explicar que el seu nou disc es dirà “Hollywood’s Bleeding” i es publicarà el divendres 6 de setembre. De moment encara no se’n saben les cançons que hi trobarem, però se suposa que ‘Goodbyes’ el seu últim èxit en formarà part. La peça encara no ha arribat al número 1 als Estats Units i s’ha hagut de conformar amb una màxima tercera posició.

Anteriorment havia presentat ‘Wow’ o ‘Sunflower’ per la banda sonora de Spiderman i que ja supera els 1000 milions de reproduccions a Spotify.

El canadenc és un dels artistes que més ven i de ben segur que el seu disc acumularà un bon grapat de còpies del disc a tot el món.

 

L’entrada Post Malone anuncia que el seu nou disc “Hollywood’s Bleeding” arribarà el 6 de setembre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i l’Ametlla de Mar preparen la celebració dels deu anys del seu agermanament

Els dos municipis volen impulsar una programació conjunta durant els pròxims mesos i, especialment, el 2027. Les propostes buscaran implicar les entitats locals i reforçar els vincles històrics entre les dues poblacions costaneres.

Altres notícies