16.5 C
Pals
Divendres, 22 agost 2025
- Publicitat -

Premi Montgrí de l’Esport 2017 per la torroellenca Núria Borrell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Núria Borrell ha rebut aquest diumenge el Premi Montgrí de l’Esport 2017, concedit per l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, reconeixent el seu esperit de superació i de compromís solidari. Borrell, biòlogia i higienista dental, des dels 54 anys quan va córrer la Marató de Nova York va iniciar-se en les curses d’extrema duresa. Ha dut a terme diverses iniciatives, com la de participar el 2015 a la Marathon des Sables al Marroc per recaptar fons per la recerca del càncer infantil de Sant Joan de Déu, i el 2016 creuant el desert d’Atacapa per recaptar fons per la investigació sobre malalties neurodegeneratives.

En el marc de la Festa de l’Esport, diumenge es va entregar el premi a l’Espai Ter, després d’una mostra de l’activitat esportiva local. Es van organitzar tallers, partits d’exhibició, inflables i d’altres activitats gratuïtes al llarg de tot el matí, a més a més d’una conferència del psicòleg esportiu Pep Marí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Brent Hinds, guitarrista de Mastodon, en un accident de moto als 51 anys

Brent Hinds, reconegut guitarrista i co-líder de la banda nord-americana de metal progressiu Mastodon, ha mort la nit d’aquest dimecres 20 d’agost als 51 anys en un accident de trànsit a Atlanta. Segons ha informat la premsa local, una furgoneta es va saltar un ceda el pas, provocant una col·lisió que li va resultar fatal.

Altres notícies