19.2 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Red Pèrill anuncia el final del seu projecte artístic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Marc Mateu ha anunciat a través de les xarxes socials el final del projecte artístic Red Pèrill. El músic explica que ha funcionat més a través de les xarxes que no pas venent discos, que no ha trobat el seu lloc al panorama musical català i tampoc ha aconseguit que la seva música arribi a prou públic i que n’està fins als collons.

Mateu s’acomiada dient que no ha pogut tocat mai amb banda, a Barcelona, ja que moltes sales li deien que no encaixava la seva proposta.

Amb Red Pèrill explica que ha creat algunes cançons bones i ha parlat de temes que no s’acostumen a parlar.

Fa cosa d’un mes va presentar el seu darrer projecte “Operació miniatura“, a Igualada.

Comunicat sencer:

L’entrada Red Pèrill anuncia el final del seu projecte artístic ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:12:23

Eva Safont: “Sense l’arròs i la feina dels pagesos no hi hauria campanya gastronòmica”

Pals ha posat en marxa una nova edició de la seva campanya gastronòmica dedicada a l’arròs. La cita va començar el passat 30 d’abril i s’allargarà fins al primer de juny. En aquesta 32a edició hi participen dotze restaurants del municipi, repartits entre el nucli antic, la zona de platges i les masies dels voltants. Cadascun d’aquests establiments ha creat un menú especial amb l’arròs de Pals com a ingredient principal i amb maridatge del vi del celler Mas Geli, també del municipi. I per parlar-ne hem convidat a la regidora de turisme i promoció econòmica de Pals, Eva Safont, al Supermatí. 

Altres notícies